Oğlum şuan 3 ay 10 günlük 2. Ay asılarını yaptırınca en çok ben tedirgindim çok şükür korktuğumuz gibi ateş olmadı biraz huzursuzluk oldu asıdan gelince uyudu deliksiz 2 saat kadar normalde yarım saat de bir uyanan bebiş 😍
Ben her ihtimale karşı 1 çay kaşığı calpol versin ilk gün sonrasında takip ettim ateşini sürekli aşı öncesi ateş düşürücü verin diyorlar ama ben hangi doktora sorduysam önermediler