Kızım 6 aylık olmak üzere önceden 3 saate 150-160 cc içen bebek şimdi 30-60 cc içiyor ek gıdaya başladık sizce mamanın tadını mı beğenmiyor dur yoksa diş çıkacak o yüzden iştahsız mıdır? Bu ne kadar daha sürer aç kalmasın dan korkuyorum. Emziriyorum da ayrıca onuda canı isterse