Htc32 merhaba bizim kız 3 ay 12 günlük. 2-3 gündür herşeye ağlıyor asla avutamıyorum. Karnı aç emzirmeye çalışıyorum tutup bir iki çekip ağlıyor tamam emme diyorum kucağıma alıyorum daha fazla ağlıyor. altını değiştiriyorum ağlıyor durduk yere sürekli ağlıyor bir de öyle içli içli ağlıyor gözyaşı döküyor ki hastaneye götürecektim artık bir yeri mi ağrıyor diye napacağımızı şaşırdık. Uykudan uyanırken ağlıyor, oyun oynarken vs vs 😅