Ozlem2904 Yarın b düğüne gdicez bebeğim 4aulik. 26C olacakmış Ankara. Kısa kol mu gydrmeliyim uzun kol m? Salon düğünü olacak eşim klimadan dolayı soğuk olacağını söylüyor içerisinin.
Turkan0909 Ozlem2904 bence uzun kol yanınıza Bi de yedek alın kısa kollu baktınız çok sıcak oldu kısa giydirirsiniz çok küçük çünkü
My_little_sunshine Ozlem2904 Kısa kol giydirin yanınıza hırka veya sweat alın. 😶 Sanırım dünyanın en zeki insanıyım bunu akıl edebildiğim için. 😛
Aaysenurrrrr Ozlem2904 ankaraya geliyosan sakin guvenme havaya😂 aksamlari serin arada yağmur yagiyo öğlenleri güneşli. Ankaradan yaziyorum😂
Ozlem2904 Aaysenurrrrr düğün oglen 12.30da bende Ankara dayım ama dışarı hiç çıkmıyoruz. Evim 5.kat asansorsuz bebekle bebek arabasıyla zor oluyo tek çıkmak.
Yesillerdeneda Tedarikli olun siz yine, ben avmye girince bazen şapka takmak zorunda bile kaldım. Mübarek klimayı köklemişler buz gibiydi.