Onurbunur Kızlar biz adanadayız nasıl giydirmeliyim yazlık giydirmek istiyorum Sizler hangi ildesiniz nasıl giydiriyorsunuz
Lulemom Onurbunur bende adanadayım. İpli zıbın, yarım kollu üst giydiriyorum. Altınada evde ince uzun pijama, dışarda genelde şort giydiriyorum havaya göre yani. Bugün şort giydi mesela dışarda
fgnrcp2704 Onurbunur ben Ankara’dayim burda bir günde 4 mevsim yaşıyoruz bazen 😂 o yüzden bende ne giydirecegimi hala çözemedim dışarı sıcak ev serin bir gün güneşli diğer gün gök gürültülü sağanak 😂 şuan tek kat uzun kollu sweatshirt giydiriyorum havanın soğukluğunu göre hırka veya yelek giydiriyorum uzerine
Elmas16 Onurbunur ben bebeklikten beri bu havalarda tişört üzerine fermuarlı sweet yada hırka tarzı giydiriyorum sıcak olursa çıkarıyorum soğuksa o şekilde duruyor. Hareket ettiğinde sıcaklıyor oturunca bakıyorum hemen buz gibi oluyor kolları. Geçiş havaları kıyafet tercih zor oluyor gerçekten
Bebegim_28 Onurbunur evde altına uzun pijama üstüne kısa kollu tişörtle(altına sıfır kollu zıbın, atlet niyetine) bugün banyo yaptırdım diye yatarken alt üst uzun giydirip yatırdım gece üstünü çok açıyor
Ozlem2904 fgnrcp2704 yarın 26C olacakmış düğüne gtcezde sizce uzun kol m kısa kol mu gydrmeliyim 4aylik
Fusun_c fgnrcp2704 ay aynen ya bende şaşırdım yeni kıyafet aldım kısa kollu hep ama giydirmiyorum aldıklarım küçülecek havalar bir garip Ankara’da 😀
Zeliff fgnrcp2704 valla ya ankarada havaya guvenilmiyor sabah uzun kolluyla başlıyoruz öğle kısa kollu giyiyoruz ikindi vakti zıbınla geziyor akşama tekrar uzun kollu😅
graceshelby fgnrcp2704 Aynen öyle evler serin dışarı sıcak sonra birden rüzgar esiyor resmen 4 mevsim yaşıyoruz. Zaten ankaranin yazı 2 ay geri kalan hep kış 😅
Seragrkn Ozlem2904 uzun ince penye tipi seçmelisiniz daha minik bebeğiniz ve akşam ise düğün riske atmaya gelmez
Kimeneayol Ozlem2904 bence kısa kol giydirip yanınıza gömlek ya da hırka alın havaya göre bakarsınız 😊
MerveKayraTugra Onurbunur merhaba benim bebeğim de 2 ay 11 günlük. Hala yazlığa geçemedim. Gündüzleri uzun kollu zıbın, tek kat pijama, bluz, 1 tane çorap giydiriyorum. Akşam soğuk olursa da çift çorap,üstüne de 1 penye yelek
Ayse361 Onurbunur benşm bebeğimde 2 ay 1 günlül bırsada oturuyorum gğndğzlerş sadece zıbın giydirip balkona çıkarıyorum güneş alsın vücudu diye sonra zıbın üstüne bş tulum giydiriyorum uzun kollu uzun bacaklı bu kadar ayakları da 2 kat oluyor
Irmakprensesinannesi Onurbunur şuan disarda ya tulum kilotlu çorap giydiriyroum veya şort tişört giydiriyrm solopet tişört giydiriyorum yanıma hırkasını alıyorum her ihtimale karşı 9 ay 8 gunluk
Prenseslerimm_3 Onurbunur 2 aylığız altında sıfır kollu badi üstünde uzun kollu bluzu altında bir çorap ve iki patikli pantolon giydiriyorum bazen de tek tulum giydiriyorum ama pantolon 2 tane muhakkak
Seda0613 İstanbuldayız , 2 aylık bebeğim .. içine bi zıbın giydiriyorum kolsuz , üstüne kısa kollu tulum ayağına çorap yada üstüne tshirt altına ince patikli alt giydiriyorum çorapsız..
Onurbunur Seda0613 benimde iki aylık korkuyorum aslında deneyimlemek istiyorum hasta olur diye düşünüyorum
Deletedmom0099 Onurbunur istanbuldayız. 2 yaşında kızım var evde ince pijama takımı, dışarıda kısa kollu, kot pantolon ve hırka şeklinde giydiriyorum, sıcak olunca hırkasını çıkarıyorum
Rose-leaf Onurbunur 4.5 aylık henüz kısa olan hiçbişey giydirmedim sizin ki çok küçük elleri ayakları buz gibi olur istanbul da havalar tam düzelmedi gündüz güzel akşam serin
Seda0613 Onurbunur vallahi bende öyle düşünüyordum ama hem doktorumuz artık giyebilir dedi hem de gerçekten kalın giydirsem kabarıyor vücudu..
eceunverkanra Onurbunur Ben kat kat giydiriyorum hava sicaksa ustunu cikariyorum eserse giydiriyorum☺️ İcine kisa kollu ustune gomlek ince mont ya da kapsonlu ince mont giydiriyorum. Henuz sorta gecmedim İstanbul’da yasiyoruz havalar yeni yeni isindi ama Adana eminim daha sicaktir buradan. Sort icin ben 26-27 dereceleri beklemistim gecen sene bu sene de 27derece ustu oldugunda giydiririm. Evler hala soguk tabi hava daha sicak🙈