minikbaykus sırt ağrısı çok büyük ihtimalle emzirmektendir diye düşünüyorum. Ben çok yoğun bir stres ve üzüntü anında bunları yaşadım. En ufak sinirlendmede oluyor hala… Hatta afedersinjz ishal de oldum bu ağrıyı yaşarken. Ve dedim ki kendime, ecel birdir değişmez. 🙂 Sonra bıraktığım antidepresana geri çok minicik dozla geri başladım🙂 yatarak falan emziriyorsanjz o da yapar korkmayın ama yine de randevu alın gorunun