Aaysenurrrrr Hanımlar zinco damlanin üzerinde 3.10 yas çocuklar için uygundur yazıyo. 3 aylik veriyorum. Gördüğüm herkes de kullaniyo. Zarari olurmu sizce
Selmanur_a Aaysenurrrrr 2 aylık bebegım doğduğundan beri neredeyse kullanıyorum zararı yok faydası var
Humeyrakusum Aaysenurrrrr ben gaz için hiç faydasını göremedim malesef ama bebeklerde kullanılıyor diye biliyorum
Hilalderin Aaysenurrrrr bende 2 ayliktan beri onu kullandim bizde işe yaradi simdi 4 aylik olduk 1 haftadir biraktim canim
DurununAnnesiiii Aaysenurrrrr genelde çogu gaz damlasında probiyotik damlalalarda hepsinde 3-10 arası yazar ama daha küçük bebekelerdede kullanılıyo. Burda okumuştum bende prosödür gereği öyle yazması gerekiyor falan diye bir açıklaması varmış birisi yazmıştı ama tam net hayırlayamadıö şuan
Aaysenurrrrr Hilalderin teşekkürler 🙂 bende hala kullanıyorum üzerinde 3.10 yaş yazısını görünce tedirgin oldum biraz
Sedaaksyy Aaysenurrrrr ben 40 günlük başladım şuan 5aylik hala kullanıyorum bitene kadar devam etmeyi düşünüyorum sonra artık almam diye düşünüyorum