Anneler merhaba, şuan hastayım salgın var sanırım kızıma da geçti haliyle ama başlangıç daha hapşuruyor ve burnu akıyor. Hastalıktan korumak için bağışıklığını güçlendirmek mümkün mü? Yetişkinlerde probolis falan var mesela bebekler içinde var mı şuan kızım 15 aylık