arasinannesiyim25 Kızlar emzirirken sürekli boğazına kaçıyor öksürük krizine giriyor sonra bir müddet lıkır lıkır ses geliyor boğazı ötüyor az önce tam 4 kere kaçırdı emzirmedim bıraktım. Acaba ciğerine mi kaçıyor?
momandad_16 arasinannesiyim25 sütün tazikli geliyor o yüzden tıkanıyor emzirmeden önce biraz elinle sağıp taziği azaltmayı deneyebilirsin makaslama yöntemiyle de emzirmeyi deneyebilirsin
Mimoza-kizim arasinannesiyim25 canim suan yutkunma refleksleri tam gelismedigi icin yutkunurken bogazina kacaniliyor 3 4 aylikken bu duzeliyor merak etme sen geriye yaslanarak emzirmeyi dene istersen
SailorMoon_ arasinannesiyim25 benim bebeğimde öyleydi maalesef benimde yarıda kalıyordu korkup emziremiyordum sağarak biberonla vermeye başladım maalesef 7 aylık oldu hala sağıp veriyorum. Ben de öncesinde sağdım yan emzirdim vs herşeyi denedim yine de genzine kaçıyordu o korku ve stresle başedemedim sağarak veriyorum artık biberona alıştı memeyi de tutmuyor zaten . Ama sağmak sütte azalma falan yapmadı buzlukta yedek 3 aylık süt bile var sağıp koyuyorum boyna. Anne sütü alsın ciğerine kaçmasın da biberonla içsin valla o korku çok başka
Aseless arasinannesiyim25 bizim cigere mama kaçtığı röntgende anlaşılmıştı hırıltısı vardı ama balgamı da vardı
arasinannesiyim25 momandad_16 yaptım dediklerinizi her şeyi denedim yine de aynısı oluyor. Doğduğu zamandan beri bu var ve dün ciğerinde balgam var denildi ama hastaneye yatırmadılar şimdi de hırlıyo arada boğazından düdük sesi gibi sesler geliyor
Mimoza-kizim arasinannesiyim25 bisey olmaz canim korkma bogazina kacinca hemen ters çevir basi biraz asagiya gelsin sirtina vur
arasinannesiyim25 Mimoza-kizim öyle yapıyorum canım ama doktorumu arayıp söyledim ciğerine süt kaçıyor emzirme sağarak ver dedi öyle yapıyorum şimdi
Mimoza-kizim arasinannesiyim25 canim o zaman kaşik biberon yada eds sistemi kullan memeden uzaklasmasin 3. Ayindan sonra onun yutma refleksleri duzeliyor bogazina kacmiyor
arasinannesiyim25 SailorMoon_ ben de sütüm azalır diye çok korkuyorum.. Kaç saatte bir sağıyorsunuz? Nasıl pompa kullanıyorsunuz? Benim 3 saatte anca iki memeden 100 cc çıkıyor 😔
SailorMoon_ arasinannesiyim25 3-4 saatte bir sağıyorum. Ama mutlaka saatlere dikkat ediyorum azaldığını hissedersem daha sık ve uzun sağıyorum. Bol su ve sık sağımla azalmaz merak etmeyin arttırmak sizin elinizde ne kadar sık sağarsanız göğüs okadar süt üretir. Kiwibaby elektrikli kullanıyorum ben
arasinannesiyim25 SailorMoon_ bende de weewel elektrikli var bazen çocuğum durmadığı için sağamıyorum 6 7 saat sonra falan sağıyorum inşallah sütüm azalmaz
SailorMoon_ arasinannesiyim25 benimkide durmuyor bazen yastıkla dizime alıp bi yandan sağıp bi yandan oyalıyorum mecburen