Demetanne Kızlar bebeğim 10 gün sonra beş aylık olacak 2 aylıkken olduğu 3 tane aşı vardı şimdi omzundaki kabuk attı iki kere az önce de baktım iltihap aktı ebeye sordum normal elleme dedi 3 ay geçti üzerinden bu normal mi kan da aktı
Artizneararlabazarda Demetanne bizde aynı devamlı kanadı aktı kabuk tuttu şimdi coknşükğr 8 aylık olacağız düşünün hemşire normal dedi
incitanesii Demetanne normal canım benim kızımda vurulduktan sonra 2 3 ay hiç izi bile yoktu hatta tutmadımı acaba dedim ebeyede sordum 6. 7. Aya kadar bekle hala iz yoksa bş test yaptırırsın anlaşılır dedi. 5 aylıkken falan izi belli oldu yara olmuştu. Normal yani verem aşısında
1kz1ogln_ Demetanne bizimde aynı canım bazı bebeklerin cildi hassas ve alerjik bebeklerde oluyor oglumunda oldu kizimdada olmuştu ebe görünce sen aramadın diğer annelere söylediğimiz halde arayıp tekrar tekrar soruyorlar tecrübeli olan olmayan demişti korkulacak bişey değil bizde 7 aylık olucaz hala yara zamanla geçiyor hepimizde olan iz gibi oluyor