45 günlük ikizlerim 3 saatte bir 110 100 cc arasi mama yiyorlar. Biri hepsini bitirirken digeri 90 cc zor zahmet yemege basladi. Onceden o da bitiriyordu. Bu arada sutum kesilmek üzere sut veremiyorum sayılır . Hipp combiotik kullaniyorum. Sizce yeterli geliyor mudur ?