Bu sabah 10da aşı olduk saat 12-1 gibi 40 dk uyudu sadece o uykuyla duruyor ve aşırı huysuz doktorumuza yazdım saat 4 gibi yarım ölçek calpol verelim dedi verdim ateşi yükselmedi fakat çok huzursuz. Aşı ve calpol uyku yapıyor dediler ama bizimki neden böyle oldu. Sizde de uyuyamama durumu olmuş muydu?