Rabia55_ Kızlar 4 aylik bebegim ve akdeniz iklimindayiz buralar 24 25 derece gece uyurken ustune bi penye uatunede el ormesi battaniyeyi iki kat yaparak uyuyo bazen terliyor üsür diye kafam iyice karışıyor sizlere sormak istedim bebeginizi nasıl örtuyosunuz💓
Dondurmalikahve Rabia55_ Çok kalın örtüyosunuz üşümez bebekler aslında sıcak sevmez oda sıcaklığını geçmiş evin derecesi. Ayrıca sıcak odada burnu tıkanır terler soğur hasta olur.
japonicamother Rabia55_ canım benim uyku tulumu al ya sadece zıbın+uyku tulumu ya da zıbın+pijama+uyku tulumu şeklinde olmalı kendin deneyip terleyip terlemediğine göre ayarlarsın hem üstü açılma derdi yok yüzüne ağzına geldi kapattı derdi yok en güzeli müslin olanlardan alabilirsin
Saudade Rabia55_ zıbın uzun kol üst alt pijama üstüne penye battaniye birde pazen battaniye örtüyorum ama kollarından altı örtülü omuzlar açık çünkü eller asla battaniye içinde olmayacak hemen uyanıyor ellerini cıkarmaya calısıyor
Tgbtn Bizim de oda ısısı 24 25 oluyor bir zıbın giydiriyorum içine bir şey giydirmiyorum üstüne de battaniye eller dışarda olacak illaki.