Merhaba anneler, bebeğim tam 5 aylık. Sağına yan dönüyor ama tam dönemiyor. Her bebeğin gelişimi farklı dönemiyor diye henüz endişelenmiyorum ancak sağına döndüğünde biraz daha ileri gidebilmek için bildiğiniz ıkınıyor, alnı falsn terliyor ama yok yapamıyor. Bu kadar gayrete olmuyor bu normal bir durum mu acaba tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi