Sağlık ocağındaki doktorum kan tahlilime göre zehirli guatr olduğumu acilen endokrin bölümüne gitmem gerektiğini söyledi,tahlillerde tsh değerlerim gerçekten kötü 😓 böyle durumda emzirmem sakıncalı olurmu yaşayan var mı, dahiliyeye gitmem lazım öncesinde ama hastaneler dolu sıra alamıyorum. En erken 15 gün sonraya yer var,o arada emzirmem bebeğime zarar verir mi henüz 4 aylık😓 böle bi durum yaşayanlar beni ne bekliyor ne yapmam lazım