Ahh bacım ben 3. Çocukta bile öyleyim ama bu bi süreç insan küçük ya kıyamıyo ama korkma senin bebeğin o 9 ay içinde büyüttüğün kuzucuğun o ninniler söyle şarkılar söyle ona kendini nasıl rahat hissedeceksen öyle davran üstünü giydirirken konuş onla anlar o seni korkmana hiç gerek sen onun meleğisin onu incitmezsin her anne iyidir.🌼