Kızlar iki ay önce sezeryanla Doğum yaptım 50.günümde gidip spiral taktırdım yanlız ertesi gün adet oldum ki doktorum muayene ederken rahim duvarının kalınlaştığını bugün yarın adet ağrısı görebileceğimi söylemişti zaten yanlız şöyle bir sıkıntım var normalde adetim 7 gün sürerken 12 gündür hala da adetliyim 😑 başına böyle bir şey gelen var mı ya da spiralin yan etkisi mi birde ne zaman adetim kesilir ya çok sinirlerim bozuluyor artık 😩