EsrKzyGkmn Arkadaşlar bütün çocuklar mı böyle anlamadım parka çıkarıyorum çok az sallanıyor biraz kayıyor devamlı gezmek dolanmak istiyor hiç durmadan bide yolu kendi seçmek istiyor istediği tarafa gitmediğimiz zaman ağlıyor normal mı bi durum
snil EsrKzyGkmn Aynı park kesmeyince park park gezmeye başladık artık 🥲 Kova kürek oyuncak toplayıp gidiyoruz. Şansımıza yaşıt çocuklar varsa toprakta kumda oynuyolar, yoksa tabana kuvvet 🤷♀️
Bilgebltt EsrKzyGkmn 3,5 yaştan sevgiler 💐 geçmiyor artıyor 😁 artık her senenin bir sendromu ve hareketliliği var Allah hepimize kolaylık versin gerçekten zor ve sabır isteyen zamanlar
mutlucan EsrKzyGkmn ya bu bizdede var bir kac gundur abisini okula gotururken farkli bi yolu gosteriyo surekli bunu bende taktim ya