Allah aşkına bebek arabası ile gezerken sinir bir ben miyim. Merdivenler desen araba için yer yok. Eşimle kucaklıyoruz ya asansör bozuk ya da yok. Araba yeri olsa dikine yapmislar korka korka aşağı yukarı inip çıkarıyoruz insanı iyice sogutuyorlar. Eşim dolaşalım diyor sırf böyle şeyler var diye çıkasim gelmiyor. Bu belediye yaparken hiç hesap etmiyorlar mı bizi geç engelli kardeşlerimizi düşündüm o sıra ya biz şükür bir şekilde hallediyoruz onlar nasıl yapıyor resmen mutlu şekilde çıksam söve söve geliyorum eve.