ozlemmmalpkaan sütüm az geliyor aptamil alerji mamasının da tadını begenmedi galiba biberon alan bebek almıyor öğürüyor 😓 napabilirim önerisi olan bebeğim 48 günlük
Secilinaburki Alerji manasının içine vanilya şurubu ekle bizim doktorumuz o şekilde verin demişti. Veya çok az vanilya.
ozlemmmalpkaan Secilinaburki vanilya derken nasıl yani foto atabilirmisimiz ve her verdiğiöde mi eklim
birmelekannesiiiiii ozlemmmalpkaan canım gastro bölümüne git doktora durumunu anlat sana mama için rapor çıkarsın ben şuan alerji maması pepti joniur kullanıyorum mamayı beğenmedi dersin oda deneme amaçlı bir mama veriyor beğenene kadar begendikten sonra aylık 5 6 kutu mama yazıyor ben 5 kutuyu 28 liraya aldım aklında bulunsun
birmelekannesiiiiii ozlemmmalpkaan içiyor canım bizde deneyerek aldık zaten Sen içine bişey katma doktorla deneme yoluyla git
Secilinaburki Bildiğimiz pakette küçük vanilya . Alerji doktorumuz bı çay kaşığı ekle demişti bize o şekilde daha rahat içiyor bebek . vanilya şurubu da olabilir.
deniz-95 ozlemmmalpkaan pepti juniorda eser miktarda süt ürünü var. Şu aşamada onu vermez size. Evolvia rp1 isteyin. En içilebiliri o.
Cik ozlemmmalpkaan benmkide başlrda kustu neocate mama vermişti doktorumuz kusmayan çocuk çeşme gibi çıkardı üç gün az az verdm snra alıştı çok şükür ya trendyolda vanilya şurubu var doğal bitane seçip alabilirisn içine kat içiyor o zaman