6.5 aylık oğlum var . Memeden kesmek zorundayım.Ama devam sütü de kabul etmiyo biberon da almiyo. Nasıl bı yol izlemem gerekiyo bilmiyorum. Sürekli memede uyuyan bı çocuk her 20dk da bir meme olmadan uykuya da dalamiyo.emzikte kullanmıyor.memeden kesen anneler nasıl bı yol izledi bı fikir verin bana kizlar ya 🤷