@Daisyy 170i arayın bir de
Kubis eğer anne çalışıp doğum iznine ayrıldıysa alamıyor ama doğumdan önce de ev hanımı ise alabiliyor ben çalışmadığım halde çalışıyor gözüküyormuşum alamamıştım aradık falan düzelttiler alabildim babayla değilde annenin çalışması önemli oluyor