stillwasser Kizlar bebeğim 1 aylik sütümü sagip veriyorum memeden emmek istemiyor 2 3 saate bir sagip veriyorum 2 gogusten 100 cc cikiyor az mi normal mi bilemiyorum ilk çocuğum olduğu icin sizler bana fikirlerinizi soyler misiniz rica etsem