incismom kızımın yüzüde aynı böyleydi, aylarca alerji mi neye alerji diye kendimi yedim sıcaktanmış sarıp sarmalamayı bırakınca 4. Ayda düzeldi şükür🤣 alerji olabilir, sıcaktan olabilir, yenidoğan döküntüsü olabilir. Bunu en iyi sen anlarsın biraz serin tut bebeğini bak geçecek mi diye geçmezse yediklerine dikkat et süt ve süt ürünleri tüketme, neler olduğunu detaylı postlardan bulabilirsin. Bu süreçte geçsin diye her duyduğunu sürme yüzüne bebeğinin alerjikse daha çok nüksetmesin. En önemlisi doktoruna sor o ne diyecek