hulyaaa-123 ben kullandım kızımda, şarjda takılıyken veya sabit açık durunca çok gıcırtı ve ses çıkarıyor. Çok uzun süreli kullanmadım kızım 2 aylık olana kadar kullandım o süre de de kızım seslerden çok anlamadığı için onu uyandırmıyordu ama o ses iğrite ediyor insanı. İmkan varsa başka seçeneklere bakın bence. 🙂