Bizimkinin kafa ölçümü hamilelikte önde gidiyordu Bi hafta şimdi yine önden gidiyoruz iki defa ultrason çekildi Bi an ondan panik yaptım birde 3 kaybım var aynı fikirdeyim düşe kalka büyüyor bebişler ben Anlık panikledim şükür iyi yaramazlıga devam ediyor 😂