Oğlumun birinci ay açısına kadar her şey normaldi. 32-33 günlükken gürültülü kaka, gaz problemleri, ciltte hafif döküntü, karında gurultu ve mukuslu kaka başladı. Ben şüphelenip diyete girdim. Üniversite hastanesine gittim. Kaka ve kan testi yaptı. Temiz geldi ama testte çıkmaması alerji olmadığı anlamına gelmiyor demişti Ahmet Akçay diye bir alerji doktoru. Bir ay oldu hala diyetteyim. Süt ve süt ürünleri ile beraber domates, yumurta, dana eti, tavuk eti, susam, tahin, portakal, çilek gibi alerjen olabilecek diğer gıdaları da kestim. Deneye deneye bulacaksın, diğerlerine yavaş yavaş tüketmeye başladı dedi doktor. Gastoentorolojiye sevk etmesini istedim, etmedi. 😔bulunduğum yerde çocuk alerji bölümü de yok. Garip bir durumdayım.