Mervek92 Doktor bu damlayi verdi fakat prospektuste 1 yas alti kullanimi onerilmez diyor bebegim iki aylik aranizda var mi kullanan
nelmali Mervek92 kullaniyorum gayet de memnunum sağlık ocaginin verdiği aşırı gaz yaptığı için vermişti doktorumuz gaz huysuzluk vb. Yapmadı
Neslihan-55 Mervek92 Şubat ayında kullanmaya başladık bebeğim kovit olmuştu o günden beri kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık şuan 8 ay 10 günlük kullanmaya başladığımda 5 ayına yeni girmiştik