Badeninannesi_35 Şimdi sorcam sorcam diyorum soramadım bi türlü südyen takmak zararlımı bazıları diyo südyen takma süt geri vurur diyorlar bazıları da diyo öyle bisey yok tak diyorlar bende kararsız kaldım taksammı takmasammı diye
Skylifee006 Badeninannesi_35 valla canım emzirme sütyeni kullan bence. Bi müddet kullanmasan hemen sarkıyor çünkü. Tedbirini al şimdiden sarkınca üzülüyor insan