10 gün adetim gecikti idrar testi yaptım negatif çıktı bugün gittim kan testi yaptım <5.00 çıktı hamile miyim kızlar ? Oradaki hemşirelere sordum doktor bilir dedi . Halbuki onlar da biliyor sonucu. Sırf muayene parası vereyim diye sonucu söylemediler bana .