TOSPAMMM17 Papatya2636 kolik bebeklere kullanılıyormuş ben 1 ay sonra başladım eczacı bişey olmaz dedi
Caglarass Papatya2636 1 aylıkken başlanılıyo diye biliyorum şuruba. Prospektüste de öyle yazıyor zaten
Cindy_35 Biz sab simplex kullandık işe yarıyordu ayrıca rezene ve kimyon çayı içiyordum bunları doktora danışarak dene istersen. 15 günlüktü bebeğim ve kolikti ilaca başladığımızda.