Kalpatisi_ Edayaz hamileyseniz hamilelikten dolayı çıkıyomuş değilseniz kanınızda enfeksiyon oluyo genelde antibiyotik verip yolluyolar. Yani bende hep öyleydi antibiyotik kullandım değer düşüyodu
Deletedmom0099 Edayaz 15 çok yüksek değil ilaç vermemişti bize, ateşi varsa ateş düşürücü kullanabilirsiniz
Edayaz Deletedmom0099 bize doktor bi sürü antibiyotik verdi ateşi de düşmediği için kalçadan iğne verdi