Annelojist Bugün tam 5 aylık oğluşumu lokal ile sünnet ettirdik. Eğer düşünen anneler varsa hiç durmasın yaptırsınlar derim. İlk 3-4 saat biraz ağladı sonra sakinleşti bez içinde bakımıda çok kolay 🙏🏻 Sünnet sonrası için önerileriniz varsa aşağıda belirtirseniz sevinirim 💕
cahillesohbetikestim Annelojist çok geçmiş olsun canım peygamber sünnetli olduğu için doktorumuz 6. Aydan sonra yaptırmamızı söyledi heyecanla bekliyoruz bakalım 🤭
visneli_turtam Annelojist geçmiş olsun ,doktorun yazdığı ilaçları düzenli kullanınca 2-3 güne düzelir inşallah, bende 6 aylıkken yaptırmıştır oğlumu sünnet ,çok iyi olmuştu, çabuk toparlamisti