Normal doğum yaptm hastanede bebeğimi odama getrdiler emzirmeye çalştm süt gelmiyo bebek tam ememiyor az az emdi hemşire ona yetr dedi , ertesi günü çıkışım olucaktı odama başka bi hemşire geldi bebek ağlıyo diye bu çock aç hemen mama alıyosun dedi bide lansinoh biberon al hem emzr hem mama ver dedi bende bilmiyorumya tmm dedim eve geldik o günde ememdi sinirimden ağladım almıyo memeyi diye almadığı için sütte gelmiyo haliyle , akşma doğru inat ettim zorla alıcak o memeyi diye diye ağlaya ağlaya tutturdum memeyi maşallah sübhanallah bi tuttu bi süt geldiki sormayın buz dolabım süt poşetleriyle doldu o kadr sütüm oldu sağmadım bide gögüs kalkanından akan sütleri topladım 30poşet full dolu bikaç kere sağdım oda göğüsm şişti diye , diyeceğim o ki emzrdikçe gelicek pes etmeyin hemen mama vermeyin o hemşireyide görürsem çocuğumu ayak parmağını gözüne sokucam 😬🙏🏻