dilantrkmn Benim bildiğim vermek zorunda oldukları yönünde. Sgk yada iskur tarzı bir yere mutlaka danışın. Bu en büyük hakkınız sizin.
Özel sektörde tabiki sorun ediyorlar istemiyorlar doğum yapmış kimseyi ama tüm bunlara rağmen kullandırmak zorundalar: )