kuzey-21 ay ilk yazdıgını okuyunca çok içim cız etti benimde amcam vefat etti mide kanserinden 20 yıl oldu ama hala içimde bi üzüntüdür unutamıyorum çok seviyordum Allahım babanıza çok şifa versin inşallah iyi olur saglıgına kavuşur ozamanlar bukadar teknoloji ileri değildi şimdi daha iyi olur inşallah Rabbim kimseye kanser hastalıgı yada dermansz hastalık vermesin