Kitaplarını gösteriyorum yere koyuyorum dönüyor bir süre oyalanıyor ama sonra bizi görünce hep kucak istiyor işin kötüsü kucakta da sıkılıyor neyle oyalayacak mı bilemedim eğitici köpekcik aldım yüzüne bakmıyor daha anlamıyor herhalde. Oyuncaklarla tam anlamıyla ne zaman oynar ve oturmuyor sürekli yatmak istiyor oturtmaya çalıştığımda