Sedonay Hanım lar oğlumun sırtındaki tam ortadaki omurga kemiği bu şekilde dışarı çıkkntı şekilde sizce bi problem varmı 1.5 yaşında sizin çocuklarınızın belide bu şekildemi https://resimyukle.io/r/eCl17FZUYn
Artizneararlabazarda Sedonay normal duruyor egilğnce oyle kemik cıkması normal cok içinize sinmezse Dr a götürün
Caglarass Sedonay Öyle eğildiğinde kemik o şekilde çıkmazsa sıkıntı canım 😅 Kuruntu yapma kendine başta bende korkmuştum oğlumda görünce , sonra aynı pozisyonda kendi kemiğime baktım normalmiş 🙈
Sedonay Artizneararlabazarda hayır kilosu iyi zayıf değil zaten tam orta kısım da bi çıkıntı var bu şekilde acaba tüm bebeklerde bu şekildemi yoksa değilmi bunu merak ediyorum