NaimeYilmaz
[bilinmeyen] reflu yatagı kullanıyorsunuz dmi? Baslı basına tedavı bence o bana da yazdı surubu kullanmadm once yatagı aldm sonra beslenırken yarıda kesıp gazını cıkarıp tam doyunca tekrse cıkardm beslenmeden snra 40 guldurmemeye aglatmamaya calıstm ve reflu yatagında yatırdım o ilk 40 dk. Bırde gaz cıkarırken yada kucagımda mıdesıne baskı yapmadan yan cıkardm 15 gun ıcınde nerdeyse bıttı kusmalar
EmineAyan
[bilinmeyen] kusması idrar yolu enfeksiyonundan da olabilir. Bi tahlil yaptırın bence. Eğer kesin reflü ise, emzirdikten sonra emzik verinve düz olarak yatırmayın
Aslancik
[bilinmeyen] motillium sindirim sistemini guclendiren bir ilac kusmasini engellemek icin mutlaka kullan canim basini emdikten sonra hafif yukselt ve mumkunse az az sık sık besle 2 saatte 1 dolu dolu emiyosa saat basi az emzir insallah zamanla duzelecektir
Tgbrl
[bilinmeyen] reflü yatağı ya da iki parmak kalınlığında ince yastık canım ben yastık kullanıyorum bir de emdikten sonra hemen kaldırma 3-5 dk geçsin öyle gazını çıkart dr öyle demişti bize
Bilge
[bilinmeyen] reflü yatağın yoksa kendi yatağının döşeğinin altına baş kısmına bir yastık ekle. Hafif eğimli olsun yatağı, ben öyle yapıyorum 🤗
Gizemzkan
[bilinmeyen] normal canım üzme kendini biZide doktor aptamil ar mamasından verdi kusmamsı için cok şükür işe yaradı sadce emiyordu benım kızım ama kusma olanca bu mamayı kullanmak zorunda kaldık hem kilo alsın dedi doktor hemde reflüsünü tedavi eder ilaç vermek istemedim ben bunu tercih ettim
Aslancik
[bilinmeyen] normal reflu bir cok bebekte olabiliryor fakat kilo almamasi tabi ki normal degil gelisim geriliginin gostergesi canim sen doktorunu dinle ilacini kullan kontrolunu yaptir duzelevektir insallah. Arkadasimin bebegide bu sekildeydi ilk 2 ay tedaviyle duzeldi
Cur_cun
[bilinmeyen] canm bizimde reflümüz var ama sizinki kadar aşırı derece de kusmuyoruz biz fazla içince kusuyor bende o ayarı yapamaıylrum açılcası aç kalıyo kendi de aramıyo sütü 😭😭 bezleri ıslanmıyo farkediyorum çok süt veririsem kusuyo memeyi bırakmıyo bende ne zaman çekeceğimi bilmiyorum ayarlayamıyorum bu yüzden gece gündüz sürekli yarım saatte 1 bir saatte 1 emzirriyorum ki 3.ayımıza girmek üzereyiz
EmineAyan
[bilinmeyen] benim kızımda aşırı kusuyor ama kilo alıyor. Doktorumuz test istedi ve kusma sebebinin idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi. O yüzden sizde bi idrar tahlili yaptırın bence. Reflü yeni doğan bebeklerin başlıca hastalığı zaten, iç organları işlevini tam yerine getiremediği için. Sıkma canını, elbet düzelir. Allah acil şifalar versin 🤲🏻😘
Bebekbilgen
[bilinmeyen] bizde de vardı o şurubu kullandık çok da işe yaramadı ben arada mama veriyordum reflü mamasına başladık anne sütünü kusuyorsu ama mamayı kuşanmaya başladı şimdi 4 buçuk aylık yavaş yavaş geçti sanırım anne sürünü de az kusıyor artık. Sanırım Reflüde en önemlisi zaman