Bebeğim altı aylık ben ağustos ayında bile çorap giyen bir insanım eşim bana çok kızar bebeğim de ayakların üşütecek diye onada giydiriyorum bana kalsa Haziran Temmuz akşamlarındada giydiririm ama eşim asla giydirmez. Gerçekten ayaklarını üşütünce karnı ağrır mı. Artık gaz problemi olmaz diye düşünüyorum büyüdü siz ne zamandan itibaren giydirmediniz