Hanımlar merhaba. 4 aydır meme reddi ile mücadele ediyorum bebeğim uykuda emiyor sadece. Bu yüzden sütüm iki gün iyi iki gün inanılmaz azalıyor sürekli bir dengesizlik var 4 aydır. Son zamanlarda gece emmeyi bıraktı sayılır iki üç kere uyanıyor birkaç yudum emip kafasını çekiyor bir daha almıyor uyumaya devam ediyor. Gündüz uykuda emiyor ama iki saatte bir uyutup emziriyorum. Acaba gece bu kadar az emdiği için mi sütüm azalıyor. Sizin bebekleriniz nasıl gece emzirilmezse süt kesilir mi gündüz 5-6 sefer emizrmek yetmez mi?