Canım 25 günlük benim kuzumda gözünün içi yüzü hala sarı. Endişelendim salı günü doktora götürdüm tekrar bu hafta cok kilo almamış mama destekli git dedi çünkü sütüm hala artmadı. Şüphe kalmasın diye kan aldı birsürü tahlil yaptı hiçbirşry çıkmadı şükür. 9.1 cıktı değeri 17 olursa sıkıntıymış. Ama cok kafaya takıyorum bende üzülüyorum. Annelik sarılığıda olabilit bazem 2-3 ay sürüyor dedi