Merhaba,
Oğlum 4,5 aylık. Gündüz uykuları zaten düzensizdi yarım saat 40 dk falan uyuyordu ama bu günlerde iyice bir kısaldı süre. 10 dakikada uyandığı oluyor, kucağımda kalırsa maksimum yarım saat. Yanlış bir şeylere de alıştırmak istemiyorum ama uykusunu alamıyor yavrum. Sizler nasıl atlattınız/atlatıyorsunuz bu süreci?