BilgeA Kızım 6 aylık anne sütü alıyor sadece .doktor günde bir kez mama verebilirsin dedi mama tercihini de bize bıraktı . Tecrübeli anneler hangi mamayı kullanıyorsunuz hangisinden memnunsunuz yada deneyip de memnun kalmadıklarınız hangileri acaba yardımcı olur musunuz ona göre mama alayım bende ☺️
mustafam4906 BilgeA Ben mama uzmanıyım yardımcı olurum ahahha ama şunu anlamadım mama dediği biberon maması mı yoksa kavanoz falan mı? Yani şunun için soruyorum. Anne sütü olmayınca mama veriyoruz ya.
biryavuzkusu BilgeA ben hipp kullanıyordum en başta kabız yaptı bebelac gold kullanıyorum şuan iyi kabızlık gaz falan yapmadı 4. Aydan beri kullanıyorum şuan 8 aylık
Tuba444 BilgeA evolvia hipp sma bunlar güzel ama deneyerek anlayabilirsiniz bebekten bebeğe değişiyor aptamil şeker oranı yüksek tavsiye etmem açıkçası
BilgeA mustafam4906 doktor öyle aşırı sütun yoksa geceleri mama ver rahat uyusun kilosu da az kilo da alır diye söyledi . Anne sütü var aslında ama öyle taşacak şekilde değil
mustafam4906 BilgeA anladım. o zaman 2 numarada size bebelac gold öneririm içeriği tertemiz ve fiyatı aptamile göre falan çok iyi. Bir de kaç cc vereceksiniz.
Handecelik BilgeA Ben neredeyse hepsini denedim bebeğim en son aptamili sevdi. Golden goat kabız yaptı
BilgeA Asafeymeninannesi aptamil kabızlık gaz falan yaptı mi peki anne sütu almasına rağmen ilk 5 ay gaz damlasiyla yasadık resmen 😅 o yüzden soruyorum
BilgeA biryavuzkusu eczacıya sordum o da bebelac yağ oranı çok fazla gaz yapıyor dedi bende şaştım kaldım herhalde deneyerek bulmak lazım 😭
BilgeA Tuba444 😱 yaaa . Bende az önce doktordan çıktım hiç bir bilgim yok mamalar ve icerikleri hakkında şeker oranı yüksekse sıkıntı o zaman 😑
Asafeymeninannesi BilgeA aptamil ilk 2 ay bizde de gaz yaptı sonrasında sıkıntı yaşamadık Deneme yanılma yoluyla bebeğinize uygun mamayı bulursunuz
biryavuzkusu BilgeA gold olanı alacaksınız o daha iyi. Tabiki her bebeğe göre farklılık gösteriyor etkiler. Hipp’i çoğu kişi beğeniyor benim bebeğimi kabız yaptı mesela
yasem BilgeA golden goat öneririm size de keçi sütünden, anne sütüne en yakın sütün keçi sütü olduğunu öğrendiğimden beri içim cok daha rahat veriyorum, inek sütü mamalardansa keçi sütü mamaları tercih edin derim nazicane tavsiyem :) sevgiler
Betul055 BilgeA aptamilin conformil olanı var gazlı Bebek için gaz sorunu yaşadı iseniz onu öneririm sindirimi kolay
Dildeniz BilgeA ben aptamil bağışıklık destekli olanını kullanıyorum memnunum sma kullandım beğenmedi bebelac gold aldım içmedi aptamile geri döndüm
Melikeakiner Aptamil advance geliştirilmiş formül mamayı alın, çok iyi. Bağışıklığa çok iyi gelen bir mama.