15 gündür ikinci uykuya direnmeye başlamıştı. Zor bela ikinci uykuyu uyursada bu sefer gece uykuları 12 ye kadar sarkıyodu. Tek uykuya düşürdüm sabah 9da kalkıp 12.30da öğlen uykusu uyuyor 1 ya da max 1 buçuk saat aksam 5 gibi mızmızlanıyor uyumak istiyor sanırım ama uyutmuyorum acaba yetiyomudur hata mı yapıyorum bilmiyorum sizin bu ay da ki bebeklerinizin uyku ritüeli nedir?