Aylin25 Merhaba hanimlar sutum az oldugundan emzik vermedim bebegime .meme reddi olur diye cekiniyorum vermek de istiyorum n dusunuyrsnz bu konuda
Masal_lisa Aylin25 bende vermeyi düşünmüyordum. Kırkı doldu sonra verdim. Emzik hayatmis gerçekten. Hiçte meme reddi yapmıyor aksine emme refleksi artıyor emzik emdiği zaman acikiyor ve meme istiyor.
Kaganalis Aylin25 sut az diye emzik verilmez ki ama. Yanlis anlamyin lutfen. Bende o hataya dustm halbuki surekli emzirmek gerekmis. Bizde meme reddi yapti bu arada. 2 3 kere denedjm hepsinde yapti geri döndürmek zor oluyor
Aylin25 Cok haklisiniz hanimlar ben de oyle dusunuyordum fikriyatimkzin ayni olmasina sevindim.benimki 35 haftalik dogdu suan 1 ay 21 gunluk bence zamani gelmistr
Aylakiz0-6 Aylin25 benim bebeğimde 35 haftalık doğdu 40 çıktıktan sonra verdim. Gazı olduğunda ve uykuya geçeceği zaman kurtarıcı resmen. Acıktığı zaman emziği tükürüp atıyr zaten 😅
cahillesohbetikestim Woman35 valla bende çok araştırdım ilk 6 ay damakli daha sonra damaksız diye makale buldum en sonunda bu biraz şey gibi ya kimi doktorun yürüteçe sakıncası yok diyip kiminin de çok sakıncalı demesi gibi bir şey bence 🤣