Benim de bebeğimin bıngıldağı erken kapandı, doktor bir sorun olmayacağını önemli olanın baş çevresi büyümesi olduğunu söyledi. 1 aylıkken bile kapananlar var, hiç üzülme demişti. Benim bebeğimin de 4 aylıkken kapandı, ben de çok üzülmüş panik olmuştum. Ama doktorum bu konuda içimi rahatlattı , şimdi 7 aylık çok şükür bir sorun yaşamadık.