Benim de bebeğim 3 aylık şuan renkleri algılayabildikleri için çevreyi incelemek istiyorlar sürekli, otururken de yeteri kadar göremedikleri için sürekli kucakta dik durmak istiyorlar.bebeğimiz artık bizi tanıyor sürekli konuşmak ses çıkarmak ellerini ayaklarını oynatmak hoşuna gidiyor ne yalan söyleyeyim ben öğlen uykularında evimin işini yapıp o uyandığı anda hep onunla konuşuyorum gezdiriyorum balkonda vakit geçiriyoruz genelde camdan dışarıyı izlemeye bayılıyor çıngıraklarla toplarla oynuyoruz bebek müzikleri açıyorum oynuyoruz