Kızlar 5ay 13gğnnoldı doğum yapalı içerdeki dikişlerim ağrıyor sonra kanamam oluyor yani kanama ağrısı mı yoksa dikiş ağrısı mı kestiremiyorum, doktora gidecektim bayram girdi araya 6. Kontrolüm var ona gidicem ama ağrıyor elimle dokununca içerdeki dikişler sızlıyor siz de öyle mi? Eşim duramıyorsan ağrısına doktora gidelim diyor ama durulmayacak gibi değil adet sancısı gibi daha adette olmadık 9-10 günde bir bi iki damla kan geliyor peçeteye. O kadar 5aydır sürekli böyle ama