Kızlar Merhaba 2 tane evladim var . Kızim 3 yas 8 aylik oglum 2 yas 9 aylik . Ailelerden uzak bir yerdeyiz 9 aydir falan . O kadar hareketli dedigimin tersini yapan inatci çocuklar oldularki taniyamiyorum cocuklarimi . Uykulari beslenmeleri herseyleri degisti . Bu yasta cocuklari olanlar sizlerde durum nasil beslenme sekilleriniz uyku saatleriniz gunluk yaptiginiz etkinlik ve aktiviteler neler